22 Haziran 2013 Cumartesi

Okuyucuya Sesleniş - 1

Ben kafası karışık biriyim.Sadece bilgisayarın önünde durmuşum, hayatlarımızdan kesitlerden bahsediyorum.Buna da başlayalım şöyle;
Herkes bildiğin gibi be, kimse değişmiyor aslında.Olduğu neyse o.Sen de öylesin. Ne kadar inat edersen et, yaptığın şeylere devam edeceksin içten içe.Monotonluğun aynen devam edecek.Kim mutluysa o sağlam kalacak, aşık olmadan yapamayacaksın sende, mutlu olmak için o aşkı arayacaksın fakat hayat sana yeterince şans vermeyecek, ya da kullanamayacaksın bu şansları. Her şeyin bittiğini sandığın o hüzünlü anlarda göreceksin birini, vurulacaksın ama belki sadece o anlık olacak. Her şey bu kadar kötü gitmek zorunda mı ki?Bir gün iyi geçecek, bir gün kötü. Öyle olmasını istemediğin o kadar çok şey olacak ki.. Zaten var. Bir düşün bulacaksın..İstesen değiştirebileceğin ama istediğin halde değiştiremediğin şeyler yok mu?

Bir gün, dolunay tepede seni aydınlatırken, inadına karanlığa çekecek seni duyguların. Kötü hissedeceksin, ağlayacaksın belki de ama hayat böyle işte.Düşünmek... Dünyanın en iyi şeyi belkide.Peki düşündüğün için kaybettiğin insanlar ne olacak? Ya kaybetmeseydim, ya düşünmeseydim cümlelerinin pişmanlığıyla geçirdiğin günler? Bunları kim geri getirebilir ki? Orada durmuş bu yazıyı okuyorsun. Üzerine düşünmek istemediğin konular belkide.Düşünmekten korkuyorsun.İnsan hayatını korkarak geçirmek, alabileceğin kararların tamamının sonucunu dehşete sürükler. Senin de kuş cıvıltılarını saatlerce dinlemeye hakkın var.Senin de hata yapma ve sonuçlarına katlanma hakkın var ama durup beklememelisin yoksa elindeki her şey kayıp gidebilir.Risk almalısın."En iyisine sahip olabilmek için en kötüsüne katlanabilecek misin?" Bu riski alabilmek cesaret gerektirir.Cesaret korkaklık değildir.Cesaret korkuları bilmene rağmen o riski alabilmektir.

Ben kafası karışık biriyim.Sadece bilgisayarın önünde durmuşum, hayatlarımızdan kesitlerden bahsediyorum.Onlarca yazı yazıyorum ama siliyorum hep.Sadece iyileri yayınlıyorum ancak bu değişmek üzere.Benim yazılarımı okuyorsanız beni anlamaya çalışmalısınız ve bunun en iyi yolu her yazımı okumanız.Bu sıralar bir çok hata yapıyorum ve olgunlaşmak buna deniyor sanırım.Önümde bir yaz tatili uzanıyor ve biraz daha risk almanın zamanı geldi diye düşünüyorum.Sonuçları ortada değil mi risk alanların? Fakat tek bir konu değil, tüm hayatım konusunda marjinal denebilecek kararlar almalıyım. Elbette düşünerek ve mantıklı bir şekilde. Ben mutlu olmak için yazmıyorum, ben yazdığım için mutlu oluyorum. Okuyan herkese teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder