23 Eylül 2012 Pazar

Denemeler - 1

İnsanlar garip cidden.Ben aklıma gelenleri söyleyen birisiyimdir.Bu yüzden çok eleştriliyorum. Çünkü insanlar eleştirilmeye tahammül edemiyor.Her zaman en iyileri kendi.Atalarımız boşuna dememiş "Akıl akıldan üstündür." Senin bilmediğin şeyi başkası bilemez mi? Bazen ben de kendimi haksız buluyorum bu konuda.Bende o garip insanlardanım...

İnsanları inceliyorum zaman zaman.Kalabalık ortamlarda kendi yalnızlığıma çekilip insanları izliyorum ve ne kadar garip olduklarını düşünüyorum.Anlam veremediğim şeyler yapıyorlar.Kendilerini kaptırıyorlar hayata.Bu iyi bir şey değil.Evet anı yaşamalıyız evet mutlu olmalıyız böylelikle ama fazlası ne için? Anlamıyorum bunu.Buna yaşamak deniyor sanırım.

Planlar, planlar, planlar. Her zaman deriz şunu yapacağım, şu saatte şurada olacağım.Şu gün şu işimi bitireceğim vs. İstatistiksel bir bilgim olmamasına rağmen bu planların yarısından fazlası yapılmıyor buna eminim.Kendim dahil etrafımdaki insanları incelemelerimden çıkardığım sonuç bu.Herkes aynı dertte.Planlamaya gelince iş güzel ama üşengeçlik ve tembellik adını verdiğimiz bazı kavramlar bu duruma engel oluyor.

Denemeler - 2
Denemeler - 3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder