24 Ağustos 2012 Cuma

Akıl ve İnsanlar

İnsan akıllıdır.Zekasını kullandıktan sonra baş edemeyeceği zorluk yoktur.Peki insan neden kullanmaz ki zekasını? Öyle insanlar tanıyorum ki anlam veremiyorum onlara.Yapılabilecek en mantıksız şeyleri yapıyorlar.Hani ne desem yanlış oluyor.Elbette algısı farklı onların.Sonuçta yetiştiğimiz ortam, gördüğümüz şeyler yaptığımız şeylerin sebepleri olarak göze çarpıyor.

Bana doğru gelmeyen çoğu şeyin insanlar tarafından hiç bir zorluk ya da sıkıntı çekmeden yapılıyor olması düşündürüyor beni.Ben mi yanlışım onlar mı yanlış diye sorguluyorum ara sıra.Her zaman aklımı kullanarak bunu yaptığımdan dolayı benim düşüncelerim daha doğru geliyor.Ancak inanç ve vicdanımı,duygularımı katarsam bazen onlarınkiler de doğru gelebiliyor.

Yine de bazı şeyler onlar için hala yabancı.Tabulardan kurtulması gerek insanlığın.Sadece mantıklı hareket etmek de bizi bir yere götürmez.Duygu ve duyularımızı bir arada kullanabilmemiz önemli.Böylelikle başarıya ulaşabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder